Helpdesk IT
Helpdesk IT jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników podczas ich codziennej pracy. W zakres jego działalności wchodzi także opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Główna działalność helpdesk IT polega na odbieraniu zgłoszeń od użytkowników, które dotyczą problemów technicznych, jakie pojawiły się podczas ich pracy. Następnie nasi specjaliści podejmują analizę owych zgłoszeń i zajmują się bieżącym rozwiązywaniem ich.
Użytkownicy mogą liczyć na wsparcie Helpdesk także w kwestii instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania oraz sprzętu. Nasi specjaliści udzielają także indywidualnych porad w zakresie korzystania z różnych aplikacji, czy urządzeń.
Schemat współpracy
Zakres usług
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
- serwis stacji roboczych
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
- dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
- Wygodny system ochrony zgłoszeń – Belisama
- instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
- diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
- przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu - zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
- szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
- konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
- wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
Gwarantujemy
- krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
- sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
- wysoką dostępność usług
- wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
- raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń