Helpdesk IT

Helpdesk IT jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników podczas ich codziennej pracy. W zakres jego działalności wchodzi także opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.

Główna działalność helpdesk IT polega na odbieraniu zgłoszeń od użytkowników, które dotyczą problemów technicznych, jakie pojawiły się podczas ich pracy. Następnie nasi specjaliści podejmują analizę owych zgłoszeń i zajmują się bieżącym rozwiązywaniem ich.

Użytkownicy mogą liczyć na wsparcie Helpdesk także w kwestii instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania oraz sprzętu. Nasi specjaliści udzielają także indywidualnych porad w zakresie korzystania z różnych aplikacji, czy urządzeń.


Schemat współpracy


Zakres usług

 
  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • Wygodny system ochrony zgłoszeń – Belisama
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
    odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
Gwarantujemy
  • krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
  • sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
  • wysoką dostępność usług
  • wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
  • raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń
 
 

Skontaktuj się z naszym działem handlowym i poproś o ofertę!