logo bez tłalogo bez tłalogo bez tłalogo bez tła
  • O nas
  • Oferta
  • Blog
  • Kontakt
  • Partnerzy
✕

Jak z dnia na dzień wdrożyć pracę zdalną w 30-osobowym zespole?

Sytuacja związana z szybkim rozprzestrzenianiem się koronawirusa zmusiła nas do natychmiastowej reakcji. Wdrożyliśmy pracę zdalną z dnia na dzień, we wtorek rano podjęliśmy decyzję – w środę biuro było już puste. Jak to zrobić, by cała operacja nie była odczuwalna dla klientów?

korona_big

W IT Company zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym zawsze było cenioną wartością. Nasi pracownicy mają pasje, małe dzieci i inne ważne sprawy, w związku z którymi czasem potrzebowali pracy zdalnej. Nigdy do tej pory nie zdarzyło się jednak tak, że zdalnie musiała pracować cała firma! 

Przygotuj narzędzia

Laptop z szyfrowanym połączeniem VPN i telefon służbowy to podstawa. Największym wyzwaniem jednak jest zapewnienie ciągłego dostępu do firmowych danych. Od lat pracujemy na własnym autorskim systemie Belisama, wspomagając się również systemem do obsługi zgłoszeń. Możliwość pracy na aktualnych plikach, dostęp do wszystkich ważnych dokumentów firmowych, pełna historia współpracy z klientem, współdzielone kalendarze – wszystko to sprawia, że pracując z domu można bez problemu wykonywać wszystkie zadania jak w biurze. Oczywiście w naszej branży nie wszystko można zrealizować zdalnie. Jeżeli serwisant musi dojechać do klienta, robi to z domu, by zminimalizować bezpośrednie interakcje w miejscu pracy.

Co z efektywnością?

Badania wskazują, że pracownicy zdalni są o 13% bardziej efektywni. Jak będzie u nas? Tego jeszcze nie wiemy, bo firma pracuje zdalnie dopiero kilka dni, ale mamy narzędzia, żeby to na bieżąco mierzyć. W systemie Belisama możemy zlecać i nadzorować zadania pojedynczym pracownikom lub całym zespołom, a nawet zarządzać dużymi projektami. Dzięki temu wiemy, czy wszystkie zlecenia są realizowane w terminie, a klient ma stały wgląd w proces realizacji zgłoszenia. 

Najważniejszym zasobem są ludzie.

Od początku istnienia firmy stawiamy na zgrany i stabilny zespół, co opłaciło się w tych niespodziewanych okolicznościach. Nasz zespół stanął na wysokości zadania i błyskawicznie zorganizował się w nowej sytuacji. Liczymy też na to, że wdrożenie pracy zdalnej otworzy w przyszłości całkiem nowe perspektywy dla naszego biznesu. 

Czego nam brakuje? 

Na pewno codziennych kontaktów, ale na nie przyjdzie jeszcze czas. 

Related posts

5 marca 2021

Cyberbezpieczeństwo 2021


Read more
11 marca 2020

Zawirusowanie komputera


Read more
18 lutego 2020

Telepraca


Read more
22 stycznia 2020

Internet rzeczy


Read more
6 sierpnia 2019

Systemy UEBA


Read more
28 maja 2019

Systemy DLP


Read more

Masz pytania?


Case study

OFERTA

  • Helpdesk IT
  • Administracja serwerami
  • Outsourcing IT
  • Doradztwo IT
  • Audyty IT
  • RODO
  • Usługi w chmurze
  • Konfiguracja backupu w chmurze
  • Serwery w chmurze
  • Data Center
  • Wdrożenia AD
  • Kopie bezpieczeństwa
  • Migracje Microsoft 365
  • Komputery
  • Serwery
  • Sieci LAN
  • Wi-Fi

Zadzwoń 61 668 27 49


Case study

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Blog firmowy
  • Kariera - dołącz do nas
  • O nas - poznaj nas
  • Polityka prywatności

Znajdź nas!


Case study

KONTAKT

ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las
You Nick Technology Park, budynek 2
tel. 61 668 27 49
sekretariat@itcompany.pl
Godziny pracy biura: 8:30 - 16:30

Znajdź nas!

Helpdesk

Prosimy pobrać poniższe oprogramowanie, które umożliwi nam nawiązanie połączenia z Państwa komputerem i szybkie rozwiązanie problemów.

Usługa zdalnej pomocy technicznej jest dostępna wyłącznie dla klientów IT Company.

Jesteś zainteresowany usługą? Skontaktuj się z nami!

Pobierz program

© 2024 IT Company sp. z o. o. All Rights Reserved.